środa, 10 lutego 2016

Koktajl QUINOA + POMARAŃCZA + KURKUMA


Domownik przyniósł ostatnio z zakupów coś fantastycznego - świeże kłącza kurkumy. Jak się przekroi są pięknie żółciutkie w środku (zaraz...przecież ja nie lubię żółtego ;) chyba mi słońca brakuje), intrygująco pachną i ciekawie smakują, trochę mi się kojarzą z lasem iglastym. Już o właściwościach zdrowotnych tego cuda nie będę się rozpisywać, bo by mi zeszło do przyszłego tygodnia. Do rzeczy! Tu w tym miejscu istotne jest to, że wykoncypowałam coś genialnego w swej prostocie, połączyłam owo żółte kłącze z sokiem pomarańczowym i quinoą i jest moc! :D

Składniki:

pół szklanki ugotowanej białej quinoy
1 szklanka świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
kawałek świeżej kurkumy (około 3 cm)

Wykonanie:

Kurkumę obieramy. Wrzucamy wszystko do blendera kielichowego, włączamy, czekamy, aż się dokładnie zblenduje, wyłączamy, nalewamy do szklanki, pijemy :) Szorujemy żółte od kurkumy łapska. Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz