niedziela, 18 września 2016

Śniadaniowa quinoa z winogronami i figami

Tata przywiózł mi ostatnio pyszne winogrona z własnego ogródka, a ponieważ jest też sezon na świeże figi, uznałam, że jedne i drugie będą świetnym dodatkiem do mojej śniadaniowej komosanki. Posypałam jeszcze wszystko nasionami konopi i gotowe do zjedzenia :) 

Składniki:

5 łyżek ugotowanej białej quinoy
2 łyżki płatków quinoa
2 łyżki płatków gryczanych
2 łyżki płatków owsianych BG
garść zielonych winogron
garść fioletowych winogron
1 świeża figa
1 łyżka łuskanych nasion konopii
1 łyżka miodu (opcjonalnie)

Wykonanie:

Płatki i quinoę zalewamy niewielką ilością wrzątku i odstawiamy na kilka minut, żeby napęczniały. Jeśli mamy taką potrzebę dosładzamy miodem, następnie dodajemy owoce i wszystko posypujemy nasionami konopi. Smacznego i miłego dnia :)
 
 

6 komentarzy:

  1. Mmm.. w Twoim daniu czuć jeszcze lato! Bardzo ciekawy przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie winogrona jeszcze zielone, ale już nie mogę doczekać sie ich smaku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie śniadania lubimy najbardziej, sycąco, zdrowo i do tego słodko ale dzięki pysznym owockom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śniadanie jakie uwielbiam! :) Jem już od kilku paru ładnych lat a'la owsianki na śniadania i jeszcze mi się nie znudziło. Każdy mnie pyta, jak Ty możesz jeść co dziennie to samo? A ja odpowiadam, że to, iż jadam owsianki co dziennie to nie znaczy, że są one takie same! Większości osób owsianka kojarzy się wyłącznie z płatkami owsianymi. Zapominają o tych składnikach które wymieniasz: komosa ryżowa, płatki z komosy itp. Poza tym co dziennie inny zestaw owoców i orzechów,jako dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po takim śniadaniu, aż chce się żyć ;)

    OdpowiedzUsuń