niedziela, 3 września 2017

Koktajl quinoa + brzoskwinia + maliny

Jaka szkoda, że lato się kończy, dopada mnie melancholijny nastrój, bo światło już jest inne. Też to widzicie? Może da się to jednak jeszcze trochę przełamać i oszukać nadchodzącą jesień. Ja mam dwa plany ratunkowe ;) Domownik rozpoczął urlop, wiec wybieramy się właśnie na wakacje na południe, ale zaglądajcie tu koniecznie, bo przepisy dla Was zostawiłam i będą się pojawiały pod moją nieobecność. No i kulinarnie też można jeszcze trochę skorzystać z lata i jego owoców, więc mam dziś dla Was kolejny koktajl z quinoą, tym razem z białą brzoskwinią , malinami i mlekiem kokosowym. Pychotka!

Składniki:

4 łyżki ugotowanej białej quinoy
1 biała brzoskwinia ufo
duża garść malin
200 ml mleka kokosowego.

Wykonanie:

Z brzoskwini usuwamy pestkę i skórkę, miąższ kroimy na kawałki i z pozostałymi składnikami wrzucamy do blendera. Robimy brzzyyy i gotowe! ;)

11 komentarzy:

  1. To fakt, światło już się zmieniło i o nieco innych porach muszę robić zdjęcia :P
    Koktajl brzmi i wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię koktajle, a ten wyjątkowo trafia w mój gust :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajl bardzo apetyczny :) udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny i zdrowy koktajl, kusi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koktajle z brzoskwinią ufo są przepyszne! Jestem więc pewna, że i ten taki jest :) Pięknych i udanych wakacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny koktajl, bardzo takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie te brzoskwinie ufo. Koktajl ma piękny kolor 😊❤

    OdpowiedzUsuń
  8. no takie zdrowe pyszności to ja rozumiem <3 aż piję oczami! :D
    czynnikipierwsze.com

    OdpowiedzUsuń