wtorek, 18 lipca 2017

Koktajl quinoa + agrest + miód

Wydaje mi się, że agrest jest u nas trochę niedoceniany, a ja uwielbiam ten owoc, szczególnie gdy jest już mięciutki, dojrzały i słodki. Przypomina mi dzieciństwo, gdy na ogródku działkowym razem z tatą wyjadaliśmy, agrest i czarne porzeczki prosto z krzaczków ;) 
Dziś przygotowałam świetny koktajl, który zastąpi mi podwieczorek, orzeźwienie podkręcone odrobiną miodu i dodatek quinoy, żeby napój był bardziej sycący. Proste i pyszne :)

Składniki:

3 łyżki ugotowanej quinoy
200 gram dojrzałego zielonego agrestu
1 łyżka miodu
pół szklanki wody

Wykonanie:

Agrest obieramy z czarnych końcówek, umieszczamy razem z pozostałymi składnikami w blenderze i dokładnie miksujemy. Pijemy schłodzone ;)

10 komentarzy:

  1. Jaki piękny kolorek :) Cudnie wygląda i na pewno smakuje obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny i zdrowy koktajl. Z agrestu jeszcze nie próbowałam,chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, agrest to smak mojego dzieciństwa, a tak dawno go jadłam, że szok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zobaczyć czy na mojej działce dojrzał już agrest. Także bardzo go lubię. Do tej pory jadłam go w czystej postaci, w koktajlu musi smakować przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowy i orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co mogę tutaj napisać... po prostu rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń